Co se dělo ve středu 20. října
Dnes se nás sešlo celých devět a pracovali jsme pod bedlivým zrakem studentek Ostravské univerzity. V první hodině jsme měli prvouku, kde jsme navázali na ochutnávky ovoce a zeleniny z minulé hodiny. Dnes jsme zeleninu a ovoce poznávali hmatem. Byla to docela zábava a skoro všechno jsme odhalili. Hned po zeleninoovocném začátku jsme sklízeli řepu Pepu a zahráli si celou pohádku. Chvíli jsme si také povídali o kukuřici, řepě, bramborách a slunečnici na straně 17 a vše jsme hezky vybarvili. V závěru jsme se rozlosovali do třech skupin a měli za úkol po domluvě společně postavit vlaštovku, která bude létat.
Ve druhé hodině jsme nejprve hmatem poznávali písmenka a pak se pustili do písmenka nového - O. Trhali jsme, modelovali, kroužkovali v ŽA na straně 32 a hráli hru na písmeno i "Všechno lítá, co má peří."
Ve třetí hodině jsme měli angličtinu. Nejprve jsme si zazpívali písničku z minulých hodin a pak se naučili novou - The Happy house song.V pracovním sešitě na starně 59 jsme si pak happy house vystřihli i s jeho obyvateli a hráli hru, kterou vám děti doma mají předvést. Vždy si vyberou jednu postavu a dají ji za zavřené dveře. Pak zaťukají (knock, knock, knock) a zeptají se "Who is this? Let see!" Oh, it is Mum (Otto, Dad,......). Hallo, Mum (Otto, Dad,....)!" Pak se s postavičkou rozloučí "Goodbye Mum" (Otto, Dad,....) a dveře zase zavřou. Pokud si pouštíte písničky, mohou si ukazovat na postavy i části domečku. V závěru hodiny jsme nejprve v barevné učebnici v celé lekci 1 hledali myšáka s brýlemi (Mr. Rodney) a v pracovním sešitu na straně 8 nahoře namalovali, co nesl v ruce za kartičku. Také jsme použili nálepky a na straně 9 jsme každou postavu nalepili do správné postýlky a pelíšku.
V poslední hodině byl tělocvik, kde jsme nejdříve hráli zachraňovací honičku a pak se houpali na kruzích a skákali na trampolíně.
Domácí úkol - předvést hru s domečkem v angličtině a čtení písmen, slabik a slov z papírku, který děti dostaly dnes ve škole. Pro nemocné ke stažení zde:
Čtení na doma 4 S (se, me , le).docx