Jdi na obsah Jdi na menu

Co se dělo ve středu 6. dubna

6. 4. 2022

První dvě hodiny pracovaly děti pod vedením studentek. V první hodině si děti vyvodily písmenko B a zkoušely jej číst i ve slabikáři na straně 58 a psát tři řádky na straně 25 v písance.

Ve druhé hodině si děti pomocí mnoha zajímavých aktivit procvičily pojmy z geometrie.

Ve třetí hodině jsme měli angličtinu, kde jsme se učili pojmenovávat počet a barvu jednotlivých věcí.

V poslední hodině jsme běhali štafety.

Domácí úkol -  angličtina učebnice strana 33 a sešit ke slabikáři strana 33 nahoře

Včera jsme trénovali počítání do 10 v pracovním sešitě na straně 39 a také jsme si rozdali známky do žk. Pokud má někdo jinou známku než jedničku, biju na poplach a vřele doporučuji trénovat na zbývajících příkladech. Počítání do deseti bychom již měli zvládat opravdu svižně, ne složitě pátrat a hledat.

V angličtině jsem zjistil, že některé děti ani zdaleka neovládají základní slovní zásobu, bez které nemají šanci postupovat vpřed. Po sedmi měsících by každý bezpečně, svižně a okamžitě měl umět vyslovit jména obyvatel Happy house z 1. lekce, 6 školních potřeb z 2. lekce, 6 hraček ze 3. lekce a 6 oblečků ze 4. lekce, které ještě aktuálně probíráme a trénujeme. Kromě toho by každý měl poznat 6 barev a napočítat do 10. Do konce roku přibude již jen 6 slovíček z 5. lekce, ale všechna tato slovíčka děti potřebují aktivně používat. Žádné další požadavky nemám, vše si zvládnu pomocí mnoha aktivit probrat ve škole, ale mnoho dětí v naší třídě má obecný problém s mateřským jazykem (výslovnost, slovní zásoba) a tím pádem pak i s jazykem cizím. Vš se dá nacvičit z větší části ve škole, ale někdo již potřebuje i podporu domácího tréninku, aby se pak ve škole cítil lépe.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář